Wyjazd integracyjny nad morze do Rewala.

26.08.2013r. – 30.08.2013r.

Dofinansowanie z Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.

Obraz-1070-KopiowanieDnia 26 sierpnia br. członkowie Stowarzyszenia ROKTAR wyruszyli na 5 dniową wycieczkę rekreacyjno- integracyjną nad nasze piękne polskie morze. W drodze do Rewala, wycieczkowicze odwiedzili Dziki Zachód w Zieleniewie. Było wiele atrakcji: przejazd na koniu, na wielbłądzie, przejazd bryczką, strzelanie z łuku, spotkanie z Indianką, pokazy kaskaderskie, scenki westernowe, nauka tańca kowbojskiego i indiańskiego oraz zwiedzanie Mini Zoo. Kolejnego dnia czekała nas wycieczka do Niechorza. Głównym celem wycieczki było zwiedzanie Latarni Morskiej, nie zabrakło śmiałków, do pokonania 210 schodów, aby podziwiać piękną panoramę Niechorza. Następnego ranka poszliśmy na spacer do Trzęsacza, szliśmy trasą wzdłuż klifu gdzie startują paralotniarze. Byliśmy w Multimedialnym Muzeum na 15 południku im. Władysława Jagiełły gdzie obejrzeliśmy i wysłuchaliśmy historię Trzęsacza. Kolejnego dnia już autokarem wybraliśmy się do krainy 44 wysp, czyli do Świnoujścia. Gdzie mieliśmy okazję zobaczyć forty, piękną plażę oraz promenadę. W drodze powrotnej zwiedzaliśmy Muzeum Przyrodnicze Wolińskiego Parku Narodowego w Międzyzdrojach, gdzie widzieliśmy zwierzęta w ich naturalnych środowiskach, między innymi ptaki i ssaki żyjące w lasach parku oraz ptactwo wodne. Duże wrażenie zrobiły wypchane dziki, lisy i inne zwierzęta. Obok Muzeum w Parku podziwialiśmy i poznaliśmy historię Orła Bielika o imieniu „Kuba”. Wieczorem czekała na nas kolejna atrakcja, pieczenie kiełbasek przy ognisku i zabawa taneczna. Wracając do domu zwiedzaliśmy Kołobrzeg, spacerowaliśmy promenadą, płynęliśmy statkiem „MONIKA III”. Podczas rejsu każdy miał okazję zrobić sobie zdjęcie w kapitańskiej czapce w towarzystwie kapitana. Plan wyjazdu był bardzo wypełniony, ale nie zabrakło czasu na kąpiele słoneczne, morskie i podziwianie pięknych zachodów słońca.